ایران بوک

ساخت وبلاگ

کتاب زیست شناسی دهم رشته تجربی انتشارات بنی هاشمی

درسنامه، تست، کارآزمون

و نمونه سوالات امتحانات با پاسخ تشریحی

 

رشته علوم تجربی

 

درباره کتاب:

 

کتاب زیست شناسی دهم رشته تجربی از سوی انتشارات بنی هاشمی منتشر شده. این کتاب را صمد معین آزاد در شصت و سه صفحه تالیف کرده و بخش‌های مهم و کاربردی آن به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا در امتحانات نیمسال اول و نیمسال دوم نتایج خوبی به دست بیاورند. کتاب زیست شناسی دهم انتشارات بنی هاشمی در تقویت پایه این درس و همچنین پیشرفت تحصیلی نیز تاثیر زیادی دارد. در صورتی که برای روزهای قبل از امتحان به دنبال کتابی مفید و کاربردی هستید، این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

ساختار کتاب زیست شناسی دهم بنی هاشمی

کتاب زیست شناسی پایه دهم رشته تجربی انتشارات بنی هاشمی شامل درسنامه و ده آزمون منحصر به فرد است. در بخش درسنامه می‌توانید خلاصه دروس زیست شناسی را مطابق با سرفصل‌های کتاب درسی مرور کنید. البته این درسنامه‌ها شما را از کتاب درسی بی‌نیاز نمی‌کنند، بلکه مکملی هستند که نکات مهم را به شما یادآوری کنند.

 

در بخش امتحان کتاب زیست شناسی دهم بنی هاشمی سؤالات امتحان پیشنهادی برای نیمسال اول و دوم، سؤالات امتحان دبیرستان ماندگار البرز، دبیرستان شهید مطهری، دبیرستان سوم شعبان در دو نوبت دی ماه و خرداد ماه آمده. این کتاب علاوه بر یک کارآزمون شامل ضمیمه‌ای است که در آن سؤالات و پاسخ امتحان دبیرستان ماندگار البرز قرار گرفته است.

 

 

 

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 86 تاريخ : جمعه 30 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:38

کتاب آبی مجموعه سوال های طبقه بندی شده شیمی دهم انتشارات قلم چی

تجربی و ریاضی

همراه با پاسخ تشریحی

 

درباره کتاب:

 

کتاب شیمی دهم انتشارات قلم چی، مجموعه‌ای مفید و طبقه بندی شده همراه با پاسخ تشریحی مخصوص داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی و ریاضی فیزیک است. اگر ضریب درس شیمی را دیده باشی، حتماً برای مطالعه دقیق و اصولی آن برنامه‌ریزی کرده‌ای. این کتاب مطابق با سرفصل‌های درس شیمی دهم در سه فصل تدوین شده است.

 

کتاب شیمی دهم کانون فرهنگی آموزش را چطور بخوانیم؟

اگر به فهرست کتاب شیمی دهم قلم چی دقت کرده باشی، می‌بینی که فهرست اهداف آموزشی دقیقی دارد. در این فهرست تعداد موضوع‌ها، زیرموضوع‌ها و سؤال‌های هر فصل مشخص شده و نماد ارزیابی هم کنار آنها قرار گرفته تا بتوانی وضعیتت را در آنها مشخص کنی. علاوه بر این مباحث هر فصل به صورت درخت دانش هم طراحی شده است. خواندن این درخت قبل از درسنامه ذهنت را برای مطالعه آماده‌تر می‌کند. بعد از این می‌توانی درسنامه را بخوانی که کاربردی است و خواندنش تست زنی را راحت‌تر می‌کند. تست‌های کتاب هم شناسنامه‌دار هستند و شامل سؤال‌های کنکورهای داخل و خارج کشور، آزمون‌های جمع‌بندی و سؤال‌های مکمل است. سؤال‌های مکمل از آزمون‌های کانون فرهنگی آموزش و سؤالهای تألیفی مرتبط با متن جمع‌آوری شده‌اند. در انتهای کتاب آبی شیمی دهم قلم چی هم پاسخنامه تشریحی قرار داده شده است.

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 88 تاريخ : جمعه 30 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:36

کتاب آبی مجموعه سوال های طبقه بندی شده ریاضی دهم انتشارات قلم چی

تجربی و ریاضی

همراه با پاسخ تشریحی

 

درباره کتاب:

 

کتاب‌های کمک آموزشی انتشارات قلم چی قدمتی طولانی دارند. این کتابها از سالهای دور تا به امروز همراه داوطلبان و دانش‌آموزان در مسیر پر پیچ و خم کنکور بوده‌اند. کتاب آبی ریاضی دهم برای دانش‌آموزان رشته ریاضی و تجربی مناسب است. این کتاب در ۷ فصل تدوین شده است.

 

کتاب ریاضی دهم قلم چی را چطور بخوانیم؟

کتاب ریاضی دهم قلم چی فهرست خاصی دارد که اگر به آن نگاهی بیندازی متوجه تفاوتش خواهی شد. در این فهرست تعداد موضوعات و زیرموضوعات و تست‌ها و انواع تیپ‌های سؤالات هر مبحث را مشخص شده است. علاوه بر این هر فصل شامل درخت دانش است که مباحث کلی هر فصل به صورت نمودار درختی در آن مشخص شده تا بتوانی قبل از شروع مطالعه ذهنت را برای آن موضوع آماده کنی. درسنامه کتاب هم کامل و دقیق است و نمادهای مختلفی در آن به کار رفته است. مثلاً علامت توجه برای اشتباهات رایج و متداولی است که از دانش‌آموزان سر می‌زند و دانستنش می‌تواند برایت نتیجه بخش باشد.

 

کتاب ریاضی دهم قلم چی برای چه کسانی مناسب است؟

شیوه تدوین و گردآوری محتوا در کتاب ریاضی دهم کانون فرهنگی آموزش به گونه‌ای است که این کتاب را برای تمام داوطلبان رشته علوم تجربی و ریاضی فیزیک مناسب کرده است. علاوه بر این کتاب ریاضی دهم برای دوره جمع بندی هم مناسب است. چون می‌توانی با مرور نمودارهای درختی و تست زنی مباحث را دوره کنی و سرعت تست زنیت را بالاتر ببری.

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 114 تاريخ : جمعه 30 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:28

کتاب آبی مجموعه طبقه بندی شده زیست شناسی دهم انتشارات قلم چی

تجربی

همراه با پاسخ تشریحی

 

درباره کتاب:

 

کتاب آبی زیست شناسی دهم قلم چی مجموعه‌ای طبقه بندی شده مناسب داوطلبان رشته تجربی است. این کتاب می‌تواند برای دانش‌آموزان پایه دهم و داوطلبان کنکور سراسری مناسب باشد. درسنامه‌های کتاب می‌توانند به اندازه یک کتاب کار دقیق و کاربردی به دانش‌آموزان در فهم بهتر مباحث کتاب درسی کمک کنند. بنابراین این کتاب می‌تواند در طول سال تحصیلی همراه دانش‌آموزان پایه دهم باشد. از طرف دیگر زیست شناسی دهم درس مهمی است و داوطلبان کنکور تجربی باید قبل از همه بر مباحث این درس مسلط شوند. بسیاری از مباحث کتاب زیست شناسی دهم در سالهای یازدهم و دوازدهم هم تکرار می‌شود، پس اگر زیست شناسی دهم را خوب نخوانده باشی، با دردسر بزرگی مواجه می‌شوی.

 

چرا کتاب زیست شناسی دهم قلم چی؟

کتاب زیست شناسی دهم قلم چی در ۷ فصل تدوین شده. برای هر فصل نمودار درخت دانش طراحی شده تا بتوانی با کلیت هر فصل آشنا شوی. در مجموع ۲۲ ریز موضوع و ۶۸ پیمانه در کتاب وجود دارد که ۳۲ پیمانه ۲۰ سؤالی بوده و ۳۶ پیمانه ۱۰ سؤالی است. همچنین ۳۲ درسنامه و ۱۰۰۰ تست هم در کتاب گنجانده شده که ۵۵۸ تای آنها از منتخب آزمون‌های کانون فرهنگی آموزش و ۳۵۵ تای آن شامل پرسش‌های مکمل و مرتبط با تمرین‌های کتاب درسی با هدف پوشش کامل بر کتاب و ۸۷ تای آنها از کنکورهای سراسری داخلی و خارجی گردآوری شده‌اند.

 

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 130 تاريخ : جمعه 30 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:25

کتاب موج آزمون فیزیک جامع رشته ریاضی انتشارات الگو

آزمون‌های مبحثی و جامع + پاسخ‌های تشریحی

 

۳۵ آزمون فصل به فصل فیزیک ۱

۳۷ آزمون فصل به فصل فیزیک ۲

۵۹ آزمون فصل به فصل فیزیک ۳

۲۰ آزمون جامع

درباره کتاب:

 

با کتاب موج آزمون فیزیک جامع نشر الگو آشنا شده‌ای؟ حتماً می‌دانی که فیزیک برای دانش‌آموزان رشته ریاضی درس بسیار مهمی است. همه داوطلبان این رشته برنامه‌ای دقیق برای خواندن فیزیک دارند. بخش مهمی از برنامه مطالعاتی درس فیزیک داوطلب رشته ریاضی تست زنی است. احتمالاً تو هم مثل بقیه داوطلبان تلاش کرده‌ای با خواندن دقیق و مرور منظم مباحث، نکات کنکوریشان را استخراج و یادداشت برداری کنی. اما هنوز به اندازه کافی تست نزده‌ای و دلت می‌خواهد کلی تست در اختیار می‌بود تا در طول مدتی که برای کنکور مطالعه می‌کنی، تست هم بزنی. آشنایی با انواع تستهای کنکوری تسلط تو را بالا می‌برد، اضطرابت را کم می‌کند و ذهنت را برای آزمون اصلی کنکور آماده می‌کند. با کتاب موج آزمون فیزیک می‌توانی به این آمادگی برسی.

 

در کتاب موج آزمون فیزیک الگو کلی تست گنجانده شده. این تست‌ها مخصوص تمام پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم است. نمودارهای درختی در ابتدای هر فصل هم به تعریف تمام روابط، مفاهیم و فرمولهای مرتبط با هر فصل پرداخته‌اند و با مرور آنها کلیت مباحث دستت می‌آید. آزمون‌های ترکیبی و آزمون‌های انتهای فصل کمک می‌کند تا تست‌هایی از چند فصل را با هم و مجزا از هم جواب دهی و بعد با قدرت بیشتری به سراغ آزمون‌های جامع در انتهای فصل بروی. آزمون‌های جامع انتهای کتاب هم مناسب جمع‌بندی بعد از عید و قبل از کنکورند و با آنها کل فیزیک برایت مرور می‌شود.

 

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 108 تاريخ : جمعه 30 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:21

کتاب ریاضی و آمار دهم رشته انسانی انتشارات بنی هاشمی

درسنامه، تست، کارآزمون

و نمونه سوالات امتحانات با پاسخ تشریحی

 

رشته ادبیات و علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی

 

درباره کتاب:

 

کتاب ریاضی و آمار پایه دهم انتشارات بنی هاشمی مخصوص دانش‌آموزان رشته انسانی است. این کتاب توسط محمود پیرو اولیا در شصت و سه صفحه تالیف شده و شامل چند بخش مهم و کاربردی است. اگر فکر می‌کنید حجم یک کتاب خوب نمی‌تواند اینقدر کم باشد، بهتر است نظر دانش‌آموزانی که از این کتاب استفاده‌ کرده‌اند را جویا شوید. احتمالاً بعد از امتحانات نیمسال اول و یا نیمسال دوم به اهمیت و فایده کتاب ریاضی و آمار دهم بنی هاشمی پی می‌برید. پس بهتر است فعلاً بخش‌های آن را با دقت مرور کنیم.

 

ساختار کتاب ریاضی و آمار دهم بنی هاشمی

 

کتاب ریاضی و آمار دهم انسانی انتشارات بنی هاشمی از چند بخش مختلف شامل درسنامه، سؤالات امتحانی به همراه پاسخ تشریحی و کارآزمون تشکیل شده است. در بخش درسنامه می‌توانید نکات مهم ریاضی و آمار را به همراه خلاصه درس‌های فصل اول تا پنجم مطابق با سرفصل‌های کتاب درسی مطالعه کنید. علاوه بر این در بخش امتحان تعداد زیادی سؤالات استاندارد گنجانده شده که شامل سؤالات امتحان پیشنهادی برای نیمسال اول و دوم است. این کتاب به جز بخش ویژه کارآزمون دارای یک ضمیمه نیز هست. در ضمیمه کتاب سؤالات و پاسخ امتحان دبیرستان ماندگار البرز در دو نوبت دی ماه و خرداده ماه قرار گرفته است.

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 192 تاريخ : چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:20

کتاب عربی و زبان قرآن دهم رشته انسانی انتشارات بنی هاشمی

درسنامه، کارآزمون و نمونه سوالات امتحانات با پاسخ تشریحی

درباره کتاب:

کتاب عربی، زبان قرآن پایه دهم انتشارات بنی هاشمی برای دانش‌آموزان رشته انسانی مناسب است. این کتاب را ابوطالب فراهانی در پنجاه و شش صفحه تالیف کرده است. بخش‌های مختلف با هدف ارتقای تحصیلی دانش‌آموزان و کسب نتایج درخشان در امتحانات نیمسال اول و نیمسال دوم تدوین و طراحی شده‌اند. بنابراین اگر شما هم دانش‌آموز پایه دهم رشته انسانی هستید و به دنبال کتاب کمک آموزشی برای درس عربی می‌گردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از کتاب‌های انتشارات بنی هاشمی غافل نشوید.

ساختار کتاب عربی، زبان قرآن دهم بنی هاشمی

کتاب عربی، زبان قرآن پایه دهم انسانی انتشارات بنی هاشمی از چند بخش درسنامه، کار آزمون، سؤالات امتحانات و پاسخ تشریحی تشکیل شده است. در بخش درسنامه خلاصه دروس مطابق با سرفصل‌های کتاب درسی ارائه شده‌اند. درسنامه‌ها با شیوه‌ای ساده طراحی شده‌اند و تلاش شده تا مهم‌ترین نکات هر درس به صورت خلاصه در آن‌ها بیان شود. در بخش بعدی کتاب سؤالات امتحان دبیرستان دکتر بهشتی، دبیرستان نمونه دولتی فاطمیه، دبیرستان فرهنگ به همراه سؤالات امتحان پیشنهادی برای نیمسال اول و نیمسال دوم آمده است. پاسخ تمام این سؤالات هم در انتهای کتاب قرار گرفته. در ضمن یک کارآزمون هم در کتاب عربی، زبان قرآن بنی هاشمی گنجانده شده که دانش‌آموزان می‌توانند پس از تسلط بر مباحث و تمرین و مرور سرفصل‌ها به سراغ آن بروند.

 

 

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 113 تاريخ : چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:16

کتاب علوم و فنون ادبی دهم رشته انسانی انتشارات بنی هاشمی

درسنامه، کارآزمون، نمونه سوالات امتحانات با پاسخ تشریحی

رشته ادبیات و علوم انسانی، معارف و علوم اسلامی

 

درباره کتاب:

 

کتاب علوم و فنون ادبی پایه دهم انتشارات بنی هاشمی برای دانش‌آموزان رشته انسانی منتشر شده است. این کتاب را خدیجه ده نمکی در پنجاه و پنج صفحه تالیف کرده و مطالب آن به گونه‌ای تدوین شده‌اند که به دانش‌آموزان در کسب نتایج عالی در امتحانات کمک کنند. کتاب‌های انتشارات بنی هاشمی با داشتن تعداد زیادی نمونه امتحان و آزمون به همراه پاسخ تشریحی یکی از بهترین کتاب‌های کمک آموزشی در طول سال تحصیلی هستند. در ادامه بخش‌های مختلف کتاب علوم و فنون ادبی دهم را از این انتشارات بررسی می‌کنیم.

 

ساختار کتاب علوم و فنون ادبی دهم بنی هاشمی

 

کتاب علوم و فنون ادبی دهم انتشارات بنی هاشمی شامل درسنامه به اضافه کارآزمون و همچنین نمونه سؤالات امتحان است. در درسنامه کتاب خلاصه درس اول تا درس دوازدهم کتاب گنجانده شده. این درسنامه‌های مختصر و مفید پر از نکاتی هستند که با مرور آن‌ها می‌توانید ذهن‌تان را برای پاسخ دادن به آزمون‌های کتاب آماده کنید. در بخش بعدی کتاب علوم و فنون ادبی دهم بنی هاشمی سؤالات امتحان دبیرستان فرهنگ شهید اختری، دبیرستان فاطمیه، دبیرستان مطهر کنخ، دبیرستان شهید حمیدرضا بزرگی و... در نوبت دی و خرداد آمده. علاوه بر این سؤالات امتحان پیشنهادی برای نیمسال اول و نیمسال دوم هم در این بخش گنجانده شده که هم برای دانش‌آموزان رشته انسانی و هم برای معلمان مفید است. پس از این امتحانات، بخش کارآزمون قرار گرفته و در انتهای کتاب نیز پاسخ تمام آزمون‌ها و سؤالات به طور دقیق بررسی شده است.

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 131 تاريخ : چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:09

 

کتاب تاریخ ایران و جهان دهم رشته انسانی انتشارات بنی هاشمی

درسنامه و نمونه سوالات امتحانات با پاسخ تشریحی

درباره کتاب:

 

کتاب تاریخ ایران و جهان پایه دهم انتشارات بنی هاشمی برای دانش‌آموزان رشته ادبیات و علوم انسانی مناسب است. این کتاب توسط مریم امامی زاده و نادیا مساحی اسکویی در شصت و چهار صفحه منتشر شده است. حجم کم و فشرده کتاب‌های انتشارات بنی هاشمی و داشتن تعداد زیادی سؤال امتحانی استاندارد باعث شده تا همه دانش‌آموزان در ایام امتحانات از این کتاب‌ها استفاده کنند. سؤالات این کتاب هم به تقویت پایه دروس مختلف در دانش‌آموزان کمک می‌کند و هم به پیشرفت تحصیلی آنها و کسب نتایج درخشان منجر می‌شود. در ادامه بخش‌های مختلف کتاب تاریخ ایران و جهان دهم بنی هاشمی را بررسی می‌کنیم.

 

ساختار کتاب تاریخ ایران و جهان دهم بنی هاشمی

کتاب تاریخ ایران و جهان انتشارات بنی هاشمی شامل درسنامه‌ها و خلاصه درس‌هایی است که مطابق با سرفصل‌های کتاب درسی تدوین شده‌اند. برای اینکه بتوانید نکات مهم این درسنامه را به طور کامل بیاموزید، لازم است که مطالب کتاب درسی خود را مرور کرده باشید. در بخش سؤالات امتحانی این کتاب نیز سؤالات امتحان دبیرستان ماندگار البرز، سؤالات امتحان دبیرستان ولایت و تزکیه و همچنین سؤالات امتحان دبیرستان علامه امینی به همراه سوالات امتحان پیشنهادی نیمسال اول و نیمسال دوم قرار گرفته است. برای تمام این سؤالات پاسخ‌هایی مجزا و بخش‌بندی شده در انتهای کتاب گردآوری شده است.

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 267 تاريخ : چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:25

کتاب ماجراهای من و درسام فارسی دهم کلیه رشته ها انتشارات خیلی سبز

درسنامه، نمونه سوال، امتحان

برای ۲۰ گرفتن

 

فهرست کتاب:

 

ستایش: به نام کردگار

فصل ۱: ادبیات تعلیمی

فصل ۲: ادبیات سفر و زندگی

فصل ۳: ادبیات غنایی

فصل ۴:‌ ادبیات پایداری

نمونه آزمون نیم سال اول

فصل ۵: ادبیات انقلاب اسلامی

فصل ۶: ادبیات حماسی

فصل ۷: ادبیات داستانی

و...

درباره کتاب:

 

کتاب ماجراهای من و درسام فارسی دهم خیلی سبز یک کتاب کار است برای ۲۰ گرفتن. اگر دوست داری پایه‌های درس فارسی را تقویت کنی و از همین حالا جوری این درس را بخوانی که کارت برای کنکور کم باشد و تا می‌توانی نکات آن را یاد بگیری و مباحث مختلفش را دقیق و درست مطالعه کنی، با یک ماجراجویی هیجان‌انگیز همراه شو. کتاب ماجراهای من و درسام انتشارات خیلی سبز می‌تواند هم مطالب درسی را به تو آموزش دهد، هم کلی نمونه سؤال در اختیارت بگذارد و هم ازت امتحان بگیرد تا بفهمی چقدر پیشرفت کرده‌ای و چقدر برای آزمون‌هایت آمادگی داری.

 

روش مطالعه کتاب ماجراهای من و درسام فارسی دهم

درس فارسی دهم، درس خیلی مهمی است. از طرفی بسیاری از مباحث ادبیات فارسی در کتاب ماجراهای من و درسام فارسی دهم مطرح شده و در کتابهای سال بعد گسترش پیدا می‌کنند، از سوی دیگر تعداد زیادی از تست‌های کنکور به طور خاص فقط از همین کتاب طرح می‌شوند. پس با این توضیحات اهمیت این کتاب دو چندان می‌شود. این کتاب مطابق با کتاب درسی فارسی دهم طراحی شده و هشت فصل دارد. پس بهتر است اول درسنامه‌ها را با دقت مطالعه کنی و نکاتش را یادداشت کنی. بعد از آن نمونه سؤال‌ها را بررسی کنی و پاسخ‌هایت را با پاسخنامه کتاب مقایسه کنی. در آخر به سراغ آزمون‌های بروی و خودت را بسنجی. فقط یادت باشد که هر چه با دقت بیشتری این کتاب را بخوانی، با دست پُرتری مطالعه برای کنکور را شروع می‌کنی.

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 153 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:49

 

کتاب منطق دهم رشته انسانی انتشارات خیلی سبز

پرسش‌های چهار گزینه‌ای

درباره کتاب:

 

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای منطق پایه دهم انتشارات خیلی سبز کتابی مناسب برای دانش‌آموزان و داوطلبان رشته انسانی است. این کتاب شامل بخش‌های درسنامه، تمرین‌ها و سؤالات چهار گزینه‌ای و پاسخنامه است. با توجه به اینکه درس منطق درسی رتبه‌آور است و تمرکز و مطالعه دقیق آن می‌تواند بر روی رتبه‌ات تأثیر بگذارد، بهتر است برای مطالعه آن برنامه‌ای منظم و صحیح داشته باشی و از کتابهای کمک آموزشی مفید و کاربردی در این مسیر استفاده کنی.

 

سرفصل‌های کتاب منطق دهم خیلی سبز

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای منطق پایه دهم منطبق با فصل‌های کتاب درسی بوده و از ۱۰ درس تشکیل شده است. در انتهای کتاب هم ضمیمه و پاسخنامه تشریحی و پاسخنامه کلیدی گنجانده شده است. درسنامه‌های کتاب به این شکل طراحی شده‌اند که هر کدام با عنوان «درس در یک نگاه»‌ شروع می‌شود. در این بخش کلیت هر درس در دو خط خلاصه شده تا بدانی قرار است چه اتفاقی بیفتد. بعد از آن شرح درس، نکات مهم و نمونه تست‌های هر بخش آمده است. در این نمونه تست‌ها شیوه تحلیل سؤال و نحوه برخورد با آن به خوبی توضیح داده شده است. تست‌های کتاب هم به صورت درس به درس طراحی شده‌اند و پاسخنامه تشریحی‌شان در انتهای کتاب گنجانده شده است.

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 106 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:45

کتاب منطق دهم رشته انسانی انتشارات خیلی سبز

پرسش‌های چهار گزینه‌ای

درباره کتاب:

 

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای منطق پایه دهم انتشارات خیلی سبز کتابی مناسب برای دانش‌آموزان و داوطلبان رشته انسانی است. این کتاب شامل بخش‌های درسنامه، تمرین‌ها و سؤالات چهار گزینه‌ای و پاسخنامه است. با توجه به اینکه درس منطق درسی رتبه‌آور است و تمرکز و مطالعه دقیق آن می‌تواند بر روی رتبه‌ات تأثیر بگذارد، بهتر است برای مطالعه آن برنامه‌ای منظم و صحیح داشته باشی و از کتابهای کمک آموزشی مفید و کاربردی در این مسیر استفاده کنی.

 

سرفصل‌های کتاب منطق دهم خیلی سبز

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای منطق پایه دهم منطبق با فصل‌های کتاب درسی بوده و از ۱۰ درس تشکیل شده است. در انتهای کتاب هم ضمیمه و پاسخنامه تشریحی و پاسخنامه کلیدی گنجانده شده است. درسنامه‌های کتاب به این شکل طراحی شده‌اند که هر کدام با عنوان «درس در یک نگاه»‌ شروع می‌شود. در این بخش کلیت هر درس در دو خط خلاصه شده تا بدانی قرار است چه اتفاقی بیفتد. بعد از آن شرح درس، نکات مهم و نمونه تست‌های هر بخش آمده است. در این نمونه تست‌ها شیوه تحلیل سؤال و نحوه برخورد با آن به خوبی توضیح داده شده است. تست‌های کتاب هم به صورت درس به درس طراحی شده‌اند و پاسخنامه تشریحی‌شان در انتهای کتاب گنجانده شده است.

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 102 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:44

کتاب سیر تا پیاز عربی دهم رشته انسانی انتشارات گاج

کامل‌ترین کتاب عربی دهم انسانی

آموزش + کنکور + امتحان

 

درباره کتاب:

 

کتاب سیر تا پیاز عربی دهم گاج سه کتاب در یک کتاب است. اگر دانش‌آموز سال دهم هستی و یا داوطلب رشته انسانی هستی و قصد داری عربی دهم را مرور کنی، تست بزنی و سؤالهای متنوعش را جواب دهی، کتاب سیر تا پیاز عربی دهم گاج می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

 

چرا کتاب‌های سیر تا پیاز گاج پرطرفدارند؟

کتاب‌های سیر تا پیاز گاج به این دلیل پرطرفدارند که برای دانش‌آموزان در دوره‌های مختلف مناسبند. مثلاً دانش‌آموز رشته انسانی می‌تواند با این کتاب درس عربی سال دهم را در طول سال تحصیل مطالعه و مرور کند. اگر سر کلاس به اندازه کافی متوجه مطلب، دستور زبان و... نشده‌ای و یا نیاز داری تا لغات را به صورت منسجم‌تر مطالعه کنی، سیر تا پیاز عربی کمکت می‌کند. اگر هم داوطلب کنکور هستی و قصد داری عربی را با درصد بالایی بزنی باز هم این کتاب برایت مناسب است.

 

با سیر تا پیاز عربی درصدت را بالا ببر

با توجه به اینکه عربی از جمله دورس مهم و رتبه‌ساز است، خرید کتاب‌های کمک آموزشی برای این درس اهمیت زیادی دارد. داوطلبان رشته انسانی باید کتاب‌هایی انتخاب کنند که تمام نیازهای آنان را برطرف کرده و آنها را برای جلسه کنکور آماده می‌کند.

 

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 102 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:14

کتاب شیمی دهم تک جلدی بهمن بازرگان رشته ریاضی و تجربی انتشارات مبتکران

پرسش‌های چهار گزینه‌ای

تک جلدی - واجب

 

ویژه کنکور ۱۴۰۱ به بعد

 

فهرست کتاب:

 

فصل ۱: کیهان زادگاه الفبای هستی

فصل ۲: ردپای گازها در زندگی

فصل ۳: آب، آهنگ زندگی

درباره کتاب:

 

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای شیمی دهم مبتکران در قالبی داوطلب پسند منتشر شده است. اگر قصد خرید کتاب کنکور مطمئنی را داری که بتواند به تو در کنکور ۱۴۰۰ کمک کند، بهتر است با ما همراه شوی تا کمی کتاب را ورق بزنیم و از چند و چون دقیق آن سر دربیاوریم.

 

ساختار کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای شیمی دهم

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای شیمی دهم انتشارات مبتکران هم به آموزش و هم تست زنی متمرکز است. این دو بخش به شیوه‌ای جذاب و خلاقانه در کتاب طراحی شده است. در یک کلام می‌توان گفت که بهمن بازرگانی کتاب را به گونه‌ای نوشته که خواندن آن برای داوطلب جذابیت خاصی داشته باشد. درسنامه شیمی دهم مبتکران بسیار جذاب است. چرا که برای ارائه نکات مهم از شخصیت سریال مشهور بریکینگ بد استفاده شده است. این موضوع می‌تواند لحظات خواندن شیمی را برایت دلپذیر کند. ایستگاه‌های درس و نکته از بخش‌های مهم کتاب هستند که در آنها نکات کنکوری زیادی پیدا می‌شود. اما تست‌های کتاب هم به همین اندازه جذابیت دارند. تست‌های خیلی مهم یا وی‌آی‌تی را با دقت بیشتری بزن؛ بقیه تست‌ها هم از نظر درجه سختی متفاوتند و از آسان و متوسط تا سخت و خیلی سخت دسته‌بندی می‌شوند. بر هر داوطلبی لازم است که به جز تست‌های سخت به تست‌های متوسط و ساده هم توجه کند.

 برای مشاهده معرفی کتاب بر روی عنوان زیر کلیک کنید:

معرفی کتاب شیمی دهم واجب تک جلدی رشته ریاضی و تجربی انتشارات مبتکران

 

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 117 تاريخ : جمعه 23 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:30

کتاب سیر تا پیاز زیست شناسی دهم رشته تجربی انتشارات گاج

کامل‌ترین کتاب زیست‌شناسی دهم

آموزش + امتحان + کنکور

 

درباره کتاب:

 

کتاب سیر تا پیاز زیست شناسی دهم گاج را دیده‌ای؟ می‌دانی با داشتن این کتاب چطور می‌توانی در درس زیست شناسی دهم پیشرفت کنی و با آمادگی کامل و پایه‌ای قوی به سراغ سال بعد بروی؟ اولین بخش کتاب سیر تا پیاز زیست شناسی دهم شامل آموزش و درسنامه است. اگر به حجم کلی کتاب دقت کنی، متوجه می‌شوی که بخش آموزش واقعاً حجیم و درست و حسابی است. در این بخش می‌توانی تمام مباحث زیست شناسی پایه دهم را به صورت مفصل مطالعه کنی. یادت باشد از نکات مهم یادداشت برداری کنی و در دوره‌های مرور با مراجعه به آنها بتوانی مباحث را به یاد بیاوری.

 

کتاب سیر تا پیاز زیست شناسی دهم شامل تست و سؤالات چهار گزینه‌ای زیادی است. تست‌های کتاب هم تألیفی هستند و هم کنکوری و مقداری از آنها نیز مربوط به آزمون‌های آزمایشی گاج است. از آنجایی که بعد از مطالعه مباحث به تعداد زیادی تست نیاز داری، این بخش می‌تواند نیازت را برطرف کند. یادت باشد که تست‌های تألیفی می‌توانند به اندازه تست‌های کنکوری مهم باشند. این تست‌ها نکات مهم را در ذهنت ثبت می‌کنند تا بتوانی به موقع از آنها استفاده کنی.

 

جهت مشاهده معرفی کتاب بر روی عنوان زیر کلیک کنید:

معرفی کتاب سیر تا پیاز زیست شناسی دهم رشته تجربی انتشارات گاج

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 110 تاريخ : جمعه 23 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:23

کتاب پاور تست ریاضی دهم رشته ریاضی و تجربی انتشارات مهروماه

به همراه تست‌های کنکور ۹۸

ویرایش جدید

 

فهرست کتاب:

 

فصل اول: هندسه تحلیلی و جبر

فصل دوم: هندسه

فصل سوم: تابع

فصل چهارم: مثلثات

فصل پنجم: توابع نمایی و لگاریتمی

فصل ششم: حد و پیوستگی

فصل هفتم: آمار و احتمال

و...

درباره کتاب:

 

کتاب پاورتست ریاضی دهم انتشارات مهر و ماه قرار است قدرتت را برای تست‌زنی چند برابر کند. مجموعه کتاب‌های پاورتست انتشارات مهر و ماه با تمرکز بر تست‌های مفهومی و عمیق طراحی شده‌اند.

 

چرا پاورتست ریاضی دهم را پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر از کیفیت کتاب‌های انتشارات مهر و ماه مطلع باشی، در خرید این کتاب تردید نمی‌کنی. با این حال می‌توانیم با هم بخش‌های این کتاب را مرور کنیم. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پاورتست ریاضی دهم درسنامه‌های فصل‌بندی شده است. این درسنامه‌ها تا حد یک سلول کوچک میکروسکوپی ریز شده‌اند. خواندن بخش‌های ریز شده درسنامه راحتتر و فهم آن سریع‌تر است. هیچ مطلبی در این درسنامه‌ها بدون مثال نیستند؛ بنابراین می‌توانی مطمئن باشی که در کنار مطالعه مباحث می‌توانی مقدار زیادی مثال حل کنی و به نمونه سؤالات مشابه جواب دهی. در مقدمه کتاب هم به راهنمای استفاده از کتاب اشاره شده. این راهنما را الگوی خودت قرار بده و براساس آن کل مباحث ریاضی دهم را بخوان و مطالعه کن.

 

در ضمن از آنجایی که عنوان کتاب پاورتست ریاضی دهم است، پس عجیب نیست که با استفاده از تست‌های متنوع آن بتوانی مقدار زیادی تست بزنی. تست‌ها براساس سطح دشواری از آسان به سخت چیده شده‌اند و می‌توانی به تدریج به سراغ تست‌های سخت بروی.

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 276 تاريخ : جمعه 23 ارديبهشت 1401 ساعت: 21:20

کتاب ریاضی دهم رشته ریاضی و تجربی انتشارات الگو

درسنامه + پرسش‌های چهار گزینه‌ای + پاسخ‌های کاملاً تشریحی

فهرست کتاب:

 

فصل اول: مجموعه، الگو و دنباله

فصل دوم: مثلثات

فصل سوم: توان‌های گویا و عبارت‌های جبری

فصل چهارم: معادله‌ها و نامعادله‌ها

فصل پنجم: تابع

فصل ششم: شمارش، بدون شمردن

فصل هفتم: آمار و احتمال

فصل هشتم: پاسخ های تشریحی

و...

درباره کتاب:

 

کتاب ریاضی دهم نشر الگو کتابی است که همه دانش‌آموزان پایه دهم و داوطلبان کنکور سراسری به آن نیاز دارند. اگر تو هم به دنبال کتابی هستی که تمام مباحث ریاضی دهم را به خوبی آموزش دهد و مثل یک معلم خصوصی مهربان همه ایرادات و اشکالاتت را برطرف کند، خرید کتاب ریاضی دهم نشر الگو را به تو پیشنهاد می‌کنیم. یکی از ویژگی‌های مثبت این کتاب درسنامه‌هایی است که با آنها می‌توانی کل مباحث کتاب درسی را مرور کنی. اگر دوست داری پایه ریاضیت قوی شود و با آمادگی کامل به سراغ ریاضی‌ سال بعد بروی و با آرامش خاطر تستهای ریاضی کنکور را بزنی، خواندن این کتاب را به برنامه‌ریزی درسیت اضافه کن.

 

ویراست دوم کتاب ریاضی دهم نشر الگو شامل پرسش‌های چهار گزینه‌ای مفید و کابردی است. پرسش‌های چهار گزینه‌ای و سؤالات این کتاب به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند. دسته اول شامل پرسش‌های ساده و مفهومی است که با حل آنها مفهوم و اصل مطلب هر مبحث دستت می‌آید. با اینکه این دسته از سؤالات در آزمون کنکور کمتر تکرار می‌شوند؛ اما حل کردنشان بهت کمک می‌کند که ایراداتت را بشناسی و مشکلاتت را بفهمی. دسته دوم هم سؤالاتی است که از نظر درجه سختی، متوسط هستند. این دسته از سؤالات در کنکور زیاد تکرار می‌شوند و آشنایی با آنها به تو کمک می‌کند تعداد قابل توجهی از تستهای کنکور را بزنی. دسته سوم هم سؤالات سختی هستند که تو را به چالش می‌کشند. اگر به این سؤالات هم جواب دهی، یعنی از آمادگی بالایی برخوردار هستی.

 

 

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 120 تاريخ : جمعه 23 ارديبهشت 1401 ساعت: 20:36

کتاب ریاضی دهم رشته ریاضی و تجربی انتشارات الگو

درسنامه + پرسش‌های چهار گزینه‌ای + پاسخ‌های کاملاً تشریحی

فهرست کتاب:

 

فصل اول: مجموعه، الگو و دنباله

فصل دوم: مثلثات

فصل سوم: توان‌های گویا و عبارت‌های جبری

فصل چهارم: معادله‌ها و نامعادله‌ها

فصل پنجم: تابع

فصل ششم: شمارش، بدون شمردن

فصل هفتم: آمار و احتمال

فصل هشتم: پاسخ های تشریحی

و...

درباره کتاب:

 

کتاب ریاضی دهم نشر الگو کتابی است که همه دانش‌آموزان پایه دهم و داوطلبان کنکور سراسری به آن نیاز دارند. اگر تو هم به دنبال کتابی هستی که تمام مباحث ریاضی دهم را به خوبی آموزش دهد و مثل یک معلم خصوصی مهربان همه ایرادات و اشکالاتت را برطرف کند، خرید کتاب ریاضی دهم نشر الگو را به تو پیشنهاد می‌کنیم. یکی از ویژگی‌های مثبت این کتاب درسنامه‌هایی است که با آنها می‌توانی کل مباحث کتاب درسی را مرور کنی. اگر دوست داری پایه ریاضیت قوی شود و با آمادگی کامل به سراغ ریاضی‌ سال بعد بروی و با آرامش خاطر تستهای ریاضی کنکور را بزنی، خواندن این کتاب را به برنامه‌ریزی درسیت اضافه کن.

 

ویراست دوم کتاب ریاضی دهم نشر الگو شامل پرسش‌های چهار گزینه‌ای مفید و کابردی است. پرسش‌های چهار گزینه‌ای و سؤالات این کتاب به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند. دسته اول شامل پرسش‌های ساده و مفهومی است که با حل آنها مفهوم و اصل مطلب هر مبحث دستت می‌آید. با اینکه این دسته از سؤالات در آزمون کنکور کمتر تکرار می‌شوند؛ اما حل کردنشان بهت کمک می‌کند که ایراداتت را بشناسی و مشکلاتت را بفهمی. دسته دوم هم سؤالاتی است که از نظر درجه سختی، متوسط هستند. این دسته از سؤالات در کنکور زیاد تکرار می‌شوند و آشنایی با آنها به تو کمک می‌کند تعداد قابل توجهی از تستهای کنکور را بزنی. دسته سوم هم سؤالات سختی هستند که تو را به چالش می‌کشند. اگر به این سؤالات هم جواب دهی، یعنی از آمادگی بالایی برخوردار هستی.

 

 

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 152 تاريخ : جمعه 23 ارديبهشت 1401 ساعت: 20:36

کتاب دیکته شب کلاس اولی ها اشرف کریمی انتشارات بنفشه

براساس فارسی اول دبستان

تا کنون ۳۴۰۰۰۰۰ نسخه منتشر شده است

با روش‌های نو، بهتر یاد بگیریم

درباره کتاب

کتاب دیکته شب کلاس اولی‌ها کتابی است برای والدین تا بتوانند سهمشان در آموزش به کودکان را با کیفیت بهتری به انجام برسانند. با توجه به اینکه شرایط مختلف باعث تغییر شیوه آموزش می‌شود، گاهی والدین پا به پای مربیان و معلمان در آموزش به کودک سهیم می‌شوند. گاهی حتی نقش والدین حساستر می‌شود. دلیلش این است که آموزش به شیوه آنلاین نظارت معلم بر دانش‌آموزان را کم می‌کند. اینجاست که والدین وارد عمل می‌شوند و تصمیم می‌گیرند در کلاس‌های آنلاین حضوری غیرمستقیم داشته باشند و بعد از هر کلاس هم به کودک یاری برسانند تا تکالیفش را بهتر انجام دهد. در چنین شرایطی وجود انواع ابزار و کتاب‌ کمک آموزشی می‌توانند به والدین کمک کند. با این کتابها امکان ارتباط با کودک و برنامه‌ریزی برای انجام تکالیف و مهم‌تر از همه تقویت مهارتهایش به راحتی فراهم می‌شود.

کتاب دیکته شب کلاس اولی‌ها انتشارات بنفشه همسو با کتاب درسی کودک تدوین شده و از لغات و واژه‌های کتاب در آن استفاده شده تا کودک دچار مشکل نشود. البته مؤلفان اضافه کرده‌اند که در مواردی بر اساس نیاز متن و با در نظر گرفتن توانایی‌های کودک تعدادی کلمه تازه افزوده شده؛ اما حضور این کلمات تازه مشکلی برای کودک ایجاد نمی‌کند و فهم آن‌ها هم دشوار نیست. تمرین‌هایی هم در کتاب گنجانده شده که به تقویت مهارت خواندن و نوشتن کمک می‌کنند. در آخر متن هر دیکته براساس دروس کتاب طراحی شده و به تدریج از حروف به جمله و متن می‌رسد.

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 109 تاريخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:14

کتاب جامع شیمی پایه جامع کنکور رشته ریاضی و تجربی انتشارات الگو

خلاصه نکات + پرسش‌های چهار گزینه‌ای + پاسخ‌های کاملاً تشریحی

فهرست کتاب:

 

فصل صفر: خلاصه نکات نموداری و جدولی

خلاصه نکات شیمی دهم

خلاصه نکات شیمی یازدهم

فصل اول: کیهان زادگاه الفبای هستی

پرسش‌های چهار گزینه‌ای

سوال‌های ترکیبی کل فصل

سوال‌های سطح دوم

سوال‌های کنکور

و...

درباره کتاب:

 

کتاب جامع شیمی پایه نشر الگو از سه بخش خلاصه درس و نکات، پرسش‌های چهار گزینه‌ای و پاسخنامه کاملاً تشریحی تشکیل شده. احتمالاً تا این لحظه به سراغ منابع کنکور رفته‌ای و ته و توی همه کتابها را درآورده‌ای. پس حتماً می‌دانی که حدود ۲۲ تا ۲۴ سؤال از ۳۵ سؤال درس شیمی کنکور مربوط به مباحث متنوع شیمی پایه است. این نشان می‌دهد که سهم شیمی پایه در کنکور قابل توجه و مهم است. در این شرایط نه تنها نمی‌توانی به سادگی از کنار این درس عبور کنی که باید تا می‌توانی پایه‌ات را قوی کنی و برای سخت‌ترین سؤالات هم آماده باشی. کتابهایی که بر مباحث شیمی پایه متمرکز شده‌اند، بهتر به تو در این مسیر کمک می‌کنند. چنین کتابهایی با داشتن بخش‌ها و سؤالات ترکیبی تو را با انواع تستهای کنکوری آشنا می‌کنند. بنابراین جامع شیمی پایه نشر الگو را دست کم نگیر.

 

کتاب جامع شیمی پایه نشر الگو با خلاصه نکاتی در ابتدای هر فصل شروع می‌شود. بعد از آن مجموعه‌ای کامل از پرسش‌های چهار گزینه‌ای با توجه به سبک جدید سؤالات آزمون سراسری قرار گرفته است. این سؤالات با دقت طبقه‌بندی شده‌اند و در چند بخش از یک فصل تقسیم شده‌اند. این شیوه باعث می‌شود که بتوانی مباحث را جدا از هم یاد بگیری و سؤالات مرتبط با آنها را بشناسی. سؤالات هر زیر فصل از سطح آسان به سخت چیده شده‌اند، پس هر چه به سؤالات آخر نزدیک می‌شوی، دقتت را بیشتر کن تا جواب درست را پیدا کنی. بعد از پاسخ دادن به تست‌های کتاب، از بررسی پاسخنامه تشریحی هم غافل نشو.

 

 

 

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 106 تاريخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:10